Monday, January 10, 2011

~my sayang~

assalamualaikum...

hai hai hai....miss chocho happy hari ini...sebab apa happy sebab doa tlah dimakbulkan...jadi sgat happy...




mau story2 psal MY SAYANG leh x...poyo yer..hu


hari ini birthday my sayang....ingat nak wish malam td tp malas...ingat nak wish pagi...sekali pagi bngun lambat...mandi laju-laju...jalan laju-laju...naik teksi pun suh pakcik 2 bawak laju-laju...nasib baik sempat sampai dengan selamat...da nak dekat lunch time baru teringat yang belum wish lagi...hu laju-laju taip message dan hantar pun laju-laju...hehe




taip message pun leh tacing kot...tbe rase mcam ade air bertakung dalam mata...huhu






saya sayang my sayang sangat-sangat X100000000.....000






my sayang slalu susahkan diri untuk saya....





mane2 saya nak pergi mesti my sayang hantarkan...dia xbagi naik bas...





tiap-tiap hari saya mesti cakap dengan my sayang...kalau x nanti saya sedih...






klau saya xmakan my sayang mesti risau....






my sayang pernah nangis bila saya call cakap makan xsedap....SWEET kan...




saya suka bile demam....sebab my sayang mesti sibuk belikan panadol...air cap badak...air 100plus...semata2 nak saya sembuh...





my sayang mesti spend time untuk saya walaupun gah sibuk cari duit...





my sayang selalu ingatkan saya bila saya LUPA dan LEKA...




sebab apa saya sayang my sayang....
  1. DIA BAIK SANGAT2
  2. DIA PEMURAH
  3. DIA KELAKAR
  4. DIA PENYABAR
  5. DIA SAYANG SAYA
  6. DIA BEST
  7. DIA COOL
  8. DIA TERBAIK lah wa cakap lu...




hari ini birthday my sayang...





hahaha....ada x yang rasa JIJIK bila baca...huhu MY SAYANG bukan BOPEREN saya lah....dia lebih dari BOPEREN saya...dia SEGALANYA....huhu









MY SAYANG is MY AYAH/ABAH/PAPA or wateve u call lah..hu





ye hari ini birthday ayah/abah/papa miss chocho...rindu kat dia sangat sangat sangat X100000....00







harap my ayah/abah/papa akan:

  1. happy selalu
  2. dipanjangkan umur dan sihat tubuh badan
  3. dimurahkan rezeki
  4. dipermudahkan segala urusan di dunia dan di sana kelak
  5. bahagia dan senang selalu dengan buah hati nye dan anak2 nya yang comel...hehe
  6. dan semua...semua..semua..ah
  7. harap dapat apa yang di impikan...


tibe rase macam ade air bertakung lagi dalam mata...huhu






xpe miss chocho this week balik yer....dont worry....



mari layan gmbar my papa yang HENSEM...hu




miss chocho dgn pa...bosan tnggu ma memilih brng..


kat hentian br blik dr jb..mkan kue pau..yum



kat kdai makn tnggu order...lmbat..hu






okeh....so sape2 yang masih ada ayah/abah/papa or watever u call them...sayangi lah dorang selagi dorang ada...sebab kita xtaw what will happen tomorrow kan...kalau your ayah ade wat silap...biasalah mereka pun manusia biasa macam kita...yang kadang kala xsedar kelemahan sendiri....whateve it is mereka still ur ayah...so respect them and just berdoa supaya satu hari mereka kan celik mata dan sedar....hu





enjoy...



byebye...

No comments:

Post a Comment